Obchodní podmínky
A.
Všeobecné obchodní podmínky
pro provozování relaxačního přístroje Kristall Sparkler
Článek I.
Vymezení pojmů:
Poskytovatel: Institut vzdělávání a osvěty s.r.o., se sídlem: U skládky 1695/ 4, 190 00 Praha – 9. IČO: 02567211, neplátci DPH
Zákazník: Fyzická osoba, která v souladu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen VOP) využije anebo projeví zájem využít relaxace pomocí relaxačního přístroje Kristall Sparkler.
Relaxační přístroj Kristall Sparkler (dále též jen přístroj): je zařízení založené na bázi vysokovibračního programování krystalů, které jsou doplněné systémy bioenergetického působení efektu sladění aktivátorů stimulujících všechny lidské smysly, včetně speciálně vybraných zvukových frekvencí a energeticky upravených objektů založených na specifické geometrii.
Článek II.
Rozsah nabízených služeb
- Relaxace pomocí přístroje Kristall Sparkler, je poskytována fyzickým osobám v rozsahu a způsobem určeným Poskytovatelem při splnění podmínek těchto VOP.
- Přístroj je zkonstruován, jako aktivátor všech složek v lidském těle, jehož cílem je dosažení maximálního harmonizujícího efektu na uživatele. V žádném případě však nenahrazuje lékařskou péči!
- Zákazník je povinen se řídit pokyny a poučením obsluhy a přístroj použít jen se souhlasem obsluhy v její přítomnosti.
- Při neuposlechnutí pokynů obsluhy při relaxaci může být tato okamžitě bez náhrady ukončena a Zákazník vykázán z provozovny.
Článek III.
Platební podmínky a způsob úhrady, rezervace
- Relaxace pomocí přístroje je placená služba, která není a nemůže být hrazena z žádného druhu pojištění, zejména ne ze zákonného zdravotního pojištění.
- Cena za jednu relaxaci na přístroji je uvedena v aktuálním ceníku, který je přístupný na webových stránkách www.vzdelavani-osveta.eu, v provozovně, kde je přístroj umístěn a dále i v objednávkovém formuláři.
- Platba je prováděna na základě elektronické objednávky bankovním převodem na účet 5470213329/0800, anebo platební bránou, ve výjimečných případech hotově, popřípadě dárkovým poukazem. Při převodu z účtu na účet je třeba uvést variabilní symbol, který je shodný s číslem rezervace.
- Rezervace relaxace se provádí elektronickou formou do elektronického rezervačního systému, dostupného na www.vzdelavani-osveta.eu. Pro rezervaci je třeba, aby se Zákazník nejdříve zaregistroval. Zaregistrovaný Zákazník provádí objednávku relaxace dle pokynů rezervačního formuláře.
- Pokud Zákazník neprovede úhradu objednané relaxace nejdéle do 3 pracovních dnů od provedené objednávky, nejpozději do 2 pracovních dnů před objednaným termínem, tak se tato automaticky ruší a termín je poskytnut dalším zájemcům. Pokud je rezervace provedena méně, než 3 pracovní dny před objednaným termínem, je platbu nutné provést ihned.
- Ve výjimečných případech je možné rezervovat relaxaci telefonicky na telefon Poskytovatele, případně e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Taková rezervace je platná teprve potvrzením Poskytovatele telefonicky, nebo e-mailem a dohodnutím způsobu úhrady. Při tomto způsobu rezervace předá Zákazník Poskytovateli základní informace, tj. jméno, příjmení, telefon a e-mailovou adresu, které budou Poskytovatelem zadány do elektronického rezervačního systému. Zákazník musí potvrdit, že se seznámil s těmito VOP a plně a bez výhrad s nimi souhlasí a bude se jimi řídit.
Článek IV.
Storno poplatky
- V případě, že se Zákazník nedostaví k relaxaci anebo tuto zruší, je Poskytovatel oprávněn účtovat následující storno poplatky:
- 10 % z uhrazené ceny za relaxaci při zrušení objednávky do 21. dne před jejím plánovaným termínem;
- 40 % z uhrazené ceny za relaxaci při zrušení objednávky od 10. do 20. dne před jejím plánovaným termínem;
- 60 % z uhrazené ceny za relaxaci při zrušení objednávky od 4. do 9. dne před jejím plánovaným termínem;
- 100 % z uhrazené ceny za relaxaci při zrušení objednávky do 3. dnů před jejím plánovaným termínem;
- Storno poplatek může být Poskytovatelem prominut, v případě onemocnění, doloženého lékařským dokladem, popřípadě může být nabídnut Zákazníkovi jiný termín relaxace.
- Zákazník může rovněž navrhnout, že za sebe pošle náhradníka. O tomto musí Poskytovatele informovat nejdéle do okamžiku, kdy má dojít k relaxaci. Takovýto náhradník poté vstupuje do práv a povinností Zákazníka a musí potvrdit, že se seznámil s těmito VOP a plně a bez výhrad s nimi souhlasí a bude se jimi řídit.
Článek V.
Práva a povinnosti Poskytovatele a Zákazníka
Službu nemusí Poskytovatel poskytnout v případě, že mu v tom brání potíže na straně Zákazníka nebo na straně jiných osob. Službu tak nemusí Poskytovatel poskytnout zejména v případě, kdy dojde k výpadkům v dodávce elektrické energie, výpadkům datové sítě, jiným poruchám způsobeným třetími osobami nebo zásahům vyšší moci.
Při poskytování služby může docházet k výpadkům, dočasnému omezení, přerušení nebo snížení kvality služby.
Veškerá doporučení a informace zobrazovaná v rámci služby a na webové stránce jsou nezávazného charakteru, což bere uživatel na vědomí.
Zákazník se zavazuje dbát pokynů obsluhy, pokud tak neuposlechne, je Poskytovatel oprávněn odmítnout mu účast na přístroji prostřednictvím obsluhy a uživateli bude vrácen již zaplacený poplatek na účet, či v hotovosti zpět.
V rámci bezpečí a pohodlí klienta je prostor přístroje Kristall Sparkler monitorován v reálném čase průmyslovou kamerou. Z tohoto monitorování není pořizován žádný záznam a nikde se neukládá.
Článek VI.
Ochrana osobních údajů a svolení k zasílání obchodních sdělení
Ochraně osobních údajů (GDPR) je věnován samostatný dokument, který naleznete v menu KONTAKTY, případně je možné použít link ZDE.
Článek VII.
Omezení odpovědnosti
- Závaznou objednávkou Zákazník automaticky souhlasí s tím, že se účastní relaxace na přístroji Kristall-Sparkler dobrovolně a výhradně na svou vlastní zodpovědnost.
- Zákazník bere na vědomí, že účast na přístroji není náhradou lékařské péče, včetně psychoterapeutické.
- V případě, že v současné době Zákazník podstupuje jakýkoliv druh lékařské, psychoterapeutické nebo psychologické léčby, je na jeho odpovědnosti informovat ošetřujícího lékaře nebo psychoterapeuta o účasti na relaxačním přístroji Kristall-Sparkler. Zná důkladně svůj zdravotní stav a ten mu nebrání v relaxaci na tomto přístroji.
- Zákazník prohlašuje, že se řídil pokyny pro relaxaci na přístroji, zejména: Před relaxaci alespoň půl dne nepil kávu, alkoholické nápoje, nekouřil, neužíval povzbuzující látky a není pod vlivem tlumících léků.
- Účinky přístroje mají pouze podpůrnou funkci k možnému zlepšení zdravotního stavu v rámci relaxace, jeho posouzení je však v kompetenci příslušných kvalifikovaných lékařů.
- Pokud Zákazník trpí jakýmkoliv typem epilepsie, má kardiostimulátor, je autista, či trpí psychickou poruchou, se kterou je v léčbě, či hospitalizován, nebo je-li žena gravidní, je účast na přístroji na vlastní nebezpečí a uživateli výslovně nebyla provozovatelem doporučena. Přístroj smí využít pouze osoba starší 18ti let. Nedoporučujeme nejméně 90 minut po ukončení relaxace řízení motorového vozidla.
Článek VIII.
Závěrečné ustanovení
- Tyto VOP jsou závazné jak pro Poskytovatele, tak i pro Zákazníka.
- Vztahy vzniklé na základě těchto VOP a dalšími ujednáními mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se řídí těmito VOP a platným právním řádem ČR, přednostně občanským zákoníkem v platném znění.
- Provedenou elektronickou objednávkou Zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, plně a bez výhrad s nimi souhlasí a zavazuje se jimi řídit.
- Je-li mezi Poskytovatelem a Zákazníkem uzavřena písemná smlouva, kde jsou některá ustanovení odlišná od těchto VOP, pak ustanovení smlouvy mají přednost před těmito VOP.
- Poskytovatel je oprávněn tyto VOP, ceníky i případně další dokumenty kdykoliv změnit anebo zrušit. Pro Zákazníka, který potvrdil objednávku před změnou VOP, zůstávají v platnosti tyto VOP.
- Tyto VOP jsou platné i účinné od 1. února 2019.
=============================================
B.
Všeobecné obchodní podmínky
pro kurzy, workshopy, přednášky a další vzdělávací aktivity
Článek I.
Vymezení pojmů:
Poskytovatel všech kurzů, workshopů, přednášek a seminářů je Institut vzdělávání a osvěty, s.r.o., se sídlem: U skládky 1695/ 4, 190 00 Praha – 9. IČO: 02567211, neplátce DPH, dále jen "Poskytovatel“. Vzdělávací instituce sídlí v ulici Dukelských hrdinů 969/6. Vzdělávací akce mohou být organizovány i v jiných prostorách, jejichž adresa je vždy uvedena u akcí.
Zákazník: Fyzická osoba, která v souladu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami využije anebo projeví zájem navštívit, vyhledat, či aktivně se zúčastňovat kurzů, workshopů, přednášek a dalších vzdělávacích akcí.
Článek II.
Rozsah služeb
Na kurz, workshop, přednášku, seminář, (dále jen vzdělávací akce IVO) je třeba se přihlásit elektronickou přihláškou, na webových stránkách www.vzdelavani-osveta.eu, jejíž odkaz je vždy na stránce dané aktivity. Ve výjimečných případech je možné se po předchozí dohodě s Poskytovatelem přihlásit i jiným způsobem.
Vzdělávací akce IVO jsou pořádány v učebnách, které jsou uvedené na webové stránce s informacemi o kurzu.
Změna termínu konání kurzu, či jiné akce ze strany klienta je možná pouze v případě předchozí dohody s IVO. Změna termínu konání vzdělávací akce IVO ze strany IVO je možná pouze v případě předchozí dohody s klientem.
Vzdělávací akce IVO mohou být dělené do vyučovacích hodin. Jedna vyučovací hodina trvá 45 minut.
Ve vzdělávacích akcích IVO jsou účastníkům poskytnuty veškeré výukové materiály a potřeby. Pokud bude třeba, aby si klient přinesl vlastní pomůcky nebo materiál, bude tato skutečnost oznámena na webových stránkách kurzu a jiných aktivit.
Zákazník může navrhnout převedení platby na jinou vzdělávací akci, nebo za sebe poslat náhradního účastníka, který jeho platbu může využít a tím automaticky akceptuje tyto VOP, a to v případě, že o tom předem informuje IVO.
Od doby zahájení, v průběhu nebo po skončení (absolvování) vzdělávací akce odpadá jakýkoliv nárok na vrácení zaplaceného kurzovného, ať už se Zákazník na vzdělávací akci nedostaví nebo ji z jakéhokoliv důvodu předčasně opustí. Místo na vzdělávací akci IVO má Zákazník zajištěno až po zaplacení zálohy nebo celého kurzovného.
V případě inzerované slevy na kurzovné doporučujeme, aby si Zákazník ověřil dotazem v IVO, zda pro něj sleva platí a jaké jsou její podmínky.
Článek III.
Platební podmínky a způsob úhrady, rezervace
- Vzdělávací akce IVO je uvedena v aktuálním ceníku, který je přístupný na webových stránkách www.vzdelavani-osveta.eu, i v objednávkovém formuláři.
- Platba je prováděna na základě elektronické objednávky bankovním převodem na účet 5470213329/0800, platební bránou, ve výjimečných případech hotově, popřípadě dárkovým poukazem. Při převodu z účtu na účet je třeba uvést variabilní symbol, který je shodný s číslem rezervace.
- Rezervace vzdělávací akce IVO je možná jen elektronickou formou na www.vzdelavani-osveta.eu. Pro rezervaci je třeba, aby se Zákazník nejdříve zaregistroval. Zaregistrovaný Zákazník provádí objednávku vzdělávací akce dle pokynů rezervačního formuláře.
- Pokud Zákazník neprovede úhradu za vzdělávací akce IVO nejdéle do 3 pracovních dnů od provedené objednávky, tak se tato automaticky ruší a termín je poskytnut dalším zájemcům.
Článek IV.
Storno poplatky
- V případě, že se zákazník nedostaví na vzdělávací akci, anebo tuto zruší, je poskytovatel oprávněn účtovat následující storno poplatky:
- 10 % z uhrazené ceny za vzdělávací akce IVO při zrušení objednávky do 21. dne před jejím plánovaným termínem;
- 40 % z uhrazené ceny za vzdělávací akce IVO při zrušení objednávky od 10. do 20. dne před jejím plánovaným termínem;
- 60 % z uhrazené ceny za vzdělávací akce IVO při zrušení objednávky od 4. do 9. dne před jejím plánovaným termínem;
- 100 % z uhrazené ceny za vzdělávací akce IVO při zrušení objednávky do 3. dne před jejím plánovaným termínem;
- Storno poplatek může být poskytovatelem prominut, v případě onemocnění, doloženého lékařským dokladem, popřípadě může být nabídnut zákazníkovi jiný termín vzdělávací akce.
- Zákazník může rovněž navrhnout, že za sebe pošle náhradníka. O tomto musí Poskytovatele informovat nejdéle do okamžiku, kdy má dojít k relaxaci. Takovýto náhradník poté vstupuje do práv a povinností Zákazníka a musí prohlásit, že se seznámil s těmito VOP a plně a bez výhrad s nimi souhlasí a bude se jimi řídit.
Článek V.
Ochrana osobních údajů a svolení k zasílání obchodních sdělení
Ochraně osobních údajů (GDPR) je věnován samostatný dokument, který naleznete v menu KONTAKTY, případně je možné použít link ZDE.
Článek VI.
Závěrečná ustanovení
- Tyto VOP jsou závazné jak pro Poskytovatele, tak i pro Zákazníka.
- Vztahy vzniklé na základě těchto VOP a dalšími ujednáními mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se řídí těmito VOP a platným právním řádem ČR, přednostně občanským zákoníkem v platném znění.
- Provedenou elektronickou objednávkou Zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, plně a bez výhrad s nimi souhlasí a zavazuje se jimi řídit.
- Je-li mezi Poskytovatelem a Zákazníkem uzavřena písemná smlouva, kde jsou některá ustanovení odlišná od těchto VOP, pak ustanovení smlouvy mají přednost před těmito VOP.
- Poskytovatel je oprávněn tyto VOP, ceníky i případně další dokumenty kdykoliv změnit anebo zrušit. Pro zákazníka, který potvrdil objednávku před změnou VOP, zůstávají v platnosti tyto VOP.
- Tyto VOP jsou platné i účinné od 1. února 2019